webinar

BRAND YOUR CRAFT

SEMINARS

Seminars text goes here

WEBINARS

Webinars text goes here

WORKSHOPS

Workshops text goes here

CONSULTATIONS

Consultations text goes here

PODCASTS

BRAND YOUR CRAFT webinar
21 Ιουλίου 2022, 10.00 π.μ. – 3.00 μ.μ.

Τι είναι το brand? Είναι σίγουρα κάτι που δεν πιάνεται, κάτι που δεν μπορείς να το αγγίξεις, μόνο να το αντιληφθείς. Εμπεριέχει συμβολισμούς, ψυχολογική σημασία, διαδικασίες παραγωγής, την ηθική του, τις αξίες του, τους ανθρώπους του και ένα σωρό αποφάσεις που έχει κάποιος να πάρει για να δημιουργήσει και να συνεχίσει το δικό του brand .

Το να φτιάξεις την δική σου επωνυμία, ή μάρκα όπως την αποκαλούσαν κάποτε, είναι σαν να είσαι ένας σεφ που παίρνει υλικά για να μαγειρέψει μια νόστιμη συνταγή. Κάθε συνταγή όμως έχει άλλο κοινό…άλλος δεν τρώει κρέας, άλλος τρώει μόνο κρέας, άλλος δεν τρώει οτιδήποτε ζωικό, άλλος τρώει ωμό φαγητό και ούτε κάθε εξής. Έτσι λοιπόν, οι αποφάσεις που παίρνει ο σεφ για να επιλέξει τα κατάλληλα συστατικά κα ι τον τρόπο εκτέλεσης της κάθε συνταγής είναι πολύ διαφορετικές κάθε φορά…σαν και όλους εμάς.

Μέσα σε αυτό το διαφοροποιημένο σκηνικό, παράλληλα, ο κάθε σεφ, έχει και τη δική του δεοντολογία, τη δική του ηθική και τις δικές του τις αξίες.
Αυτά όλα τα ξεδιπλώνουμε παρέα, μέσα από πολλά δημιουργικά μονοπάτια και μέσα από αξίες που δημιουργούμε προς όφελος του brand, του πελάτη και πάντα με σεβασμό στον άνθρωπο και στο περιβάλλον.

Brand your Craft webinar
Πέμπτη 21 Ιουλίου, 10.00-15.00
Κόστος συμμετοχής: 80 Ευρώ

Μάθε πως να δημιουργείς με αυτοπεποίθηση και να μεταμορφώσεις τις δημιουργίες σου στην καλύτερη εκδοχή τους.
Καμιά φορά όλα φαίνονται βουνό, όταν όμως ξέρεις από πού να ξεκινήσεις, σιγά σιγά κατακτάς εύκολα μεγάλους στόχους. Αν σου αρέσει ο κόσμος της
χειροποίητης δημιουργίας και θέλεις να εξερευνήσεις τρόπους για να πλαισιώσεις τα αντικείμενα της τέχνης σου επαγγελματικά, τ ότε το
σεμινάριο Brand YourCraft , θα σου δώσει εύκολα και βήμα βήμα , το πλαίσιο δράσης.

Τί είναι το Branding
To Branding είναι τεχνικές που συμβάλλουν στο να δημιουργήσεις μια ομπρέλα συμβολικών και φυσικών χαρακτηριστικών που θα
αγκαλιάζουν τις δημιουργίες σου. Όταν επιλέγουμε το οτιδήποτε, δεν επιλέγουμε μόνο το αντικείμενο που αποκτούμε, αλλά επιλέγουμε και
τον προμηθευτη . Ο κάθε προμηθευτής, έχει ένα όνομα, έχει μια αποστολή, έχει τις δικές του αξίες και τα δικά του χαρακτηριστικά. Αυτά όλα
είναι όσα θα καθορίσουν την επιλογή μας, καθώς θα δώσουν επιπλέον αξία και συμβολισμούς στο κάθε αντικείμενο της επιλογής μας

Εκπαίδευση
Μελετούμε τη διαδρομή από τον σχεδιασμό, την επιλογή των υλικών, τα χαρακτηριστικά των συλλογών και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έως και τον προγραμματισμό εισόδου στην αγορά. Αναπτύσσουμε, εργαλεία στησίματος εμπορικής ταυτότητας, με συμβολική ανάλυση τ ης
δουλειάς, αλλά και στρατηγική προσέγγιση όπως η επιλογή ονόματος, η τιμολόγηση, τοποθέτηση και άλλα στοιχεία εμπορικής πολιτι κής για
ισχυρές επωνυμίες που αποκωδικοποιούν και εκφράζουν με τον καλύτερο τρόπο, τους θησαυρούς του κάθε δημιουργού ξεχωριστά.
Το σεμινάριο αποτελείται από θεωρητικό μέρος που διεξάγεται μέσω παρουσίασης σχετικού υλικού με αναφορές σε θεωρία και εφαρμογές marketing , ενώ παράλληλα οι μαθητές συμμετέχουν σε workshop και καλούνται να αξιοποιήσουν τις βασικές αρχές του marketing που
συζητήθηκαν μέσω ασκήσεων.

Σε ποιον απευθύνεται αυτή η εκπαίδευση;
Οι συμμετέχοντες μας είναι ερασιτέχνες ή επαγγελματίες που αναζητούν μια ανταποδοτική σχέση μεταξύ της δημιουργίας και της τέχνης τους.
Δεν χρειάζεστε συγκεκριμένα διαπιστευτήρια για να πληρούν τις προϋποθέσεις για αυτήν την εκπαίδευση, απλώς να θέλουν να
δραστηριοποιθούν επαγγελματικά δημιουργώντας.

Τι θα κατακτήσουν οι συμμετέχοντες
Μετά από αυτό το σεμινάριο θα νιώθεις σιγουριά για τις αποφάσεις σου, καθώς κάθε σου επιλογή θα βασίζεται σε ξεκάθαρα κριτήρια αξιολόγησης που θα ενισχύουν διαρκώς την παρουσία σου στην αγορά που θα επιλέξεις να δραστηριοποιηθείς.

Αναλυτικό πρόγραμμα (το πρόγραμμα μπορεί να διαφοροποιηθεί  κατά τη διάρκεια της συνάντησης)

9.30 –10.00 Check in και συζήτηση

10.00-10.15 Καλωσόρισμα & στόχοι συνάντησης

10.15 –10.40 Εισαγωγή στον χώρο της μόδας και τα τμήματα της αγοράς

10.40-11.30 Αποκωδικοποιώντας τα συστατικά του brand

11.30-11.40 Διάλλειμα

11.40-12.45 Εμβαθύνοντας στο branding μέσα από παραδείγματα Luxury, Handcrafted, High Street

12.45-13.15 Διάλλειμα

13.15 –14.00

14.00-15.00

15.00-16.00 Ερωτήσεις και συζήτηση